2010. július 20., kedd

Ördögi Pulyka

Mert pokoli meleg volt ezen a hétvégén és már megint csípősre vágytam.

Vasárnap volt , hétvége... de a hőség riasztott. Így reggel fél 8-kor kikloffoltam a pulykamell szeleteket és bepácoltam had érlelődjön ebédig a sok fűszerrel.

Só, bors, paprika, mexikói keverék, chili, chili, chili...olaj és egy kis méz.

Tálaláskor ropogós sülthagyma és krumpli a koronája. A hagymakarikákat lisztben kell megforgatni és forrró olajba dobni. Nagyon kell rá figyelni mert gyorsan sül ...ég...

A krumplit hasábokra szeltem és helytakarékos módon a húsok mellé dobtam.

Izzasztó volt de megérte!


Hozzávalók:

  • 70 dkg pulykamell
  • só, bors, paprika
  • őrölt chili!
  • deci olaj
  • izlés szerint méz

Köret:

  • 3 nagy fej hagyma
  • liszt, amennyit felvesz
  • 30-40 dkg krumpli


1 megjegyzés:

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések